[vc_row][vc_column][vc_column_text]Regulamin – warunki sprzedaży

Warunki sprzedaży

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

OFICJALNY Sklep internetowy firmy KASBUT, działający pod adresem www.kaduri.pl prowadzony jest przez Robert Staszczyk,

  1. Wesoła 21, 42-242 Rędziny, NIP 5730218240. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

 

DEFINICJE:

Oferta – towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.kaduri.pl

Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie.

Koszyk – element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.kaduri.pl

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt.

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

  1. Domniemywa się, że Klient składając zamówienie zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.kaduri.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, zawierają podatek VAT oraz wszelkie inne opłaty.
  3. Przeglądając ofertę należy wybrać model i rozmiar obuwia a następnie dodać do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „Zamawiam” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
  4. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
  5. Kolejnym etapem jest wybranie jednej z metod zapłaty: płatność on-line, pobranie, przedpłata
  6. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty “za pobraniem”. Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty “za pobraniem”. Zamówione produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.
  7. W przypadku zaistnienia okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących nieprawidłowym działaniem systemu informatycznego a w konsekwencji niezamierzonymi zmianami w opisie produktów, dostępności lub ich cenie, Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji, wskazując jednocześnie właściwą cenę produktu i jego prawidłowy opis. W takim przypadku istnieje możliwość częściowej realizacji zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania na brakujący produkt, zamiana produktu lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych.
  8. Wszystkie ceny podane w sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena towaru podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa. Kody rabatowe obniżają cenę produktów oferowanych tylko w cenach regularnych (bez zniżek).
  9. Momentem rezerwacji produktu w opcji zapłaty „za pobraniem” jest moment złożenia zamówienia a w opcji przedpłaty moment wpływu środków na konto Sprzedawcy.
  10. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia lub napisać mailowo.
  11. Warunki wykonania obuwia na specjalne zamówienie:

– czas oczekiwania do 14 dni

– bez dodatkowych opłat

– przy zamówieniu modelu z obniżoną ceną obowiązuje cena regularna (przed obniżką)

– obuwie o właściwościach określonych przez Klienta w zamówieniu (szczególny rozmiar, zmiana kolorów lub wykończeń) nie podlega prawu odstąpienia, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów

 

DOSTAWA

 

  1. Obuwie wysyłamy 5 dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty lub złożeniu zamówienia “za pobraniem”.
  2. W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
  3. Dostawa w obszarze Polski realizowana jest poprzez firmę kurierską Inpost.
  4. Podając nr listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić status przesyłki.

 

PŁATNOŚĆ

 

Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:

– pobranie (zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki)

– szybki e-przelew bankowy (bez kosztów, realizowany bezpiecznie przez system płatności)

– PayU

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / WYMIANA

 

  1. W terminie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy pisemne oświadczenie – wzór, które prosimy dołączyć do przesyłki zwrotnej i wysłać na adres sklepu firmowego, skąd prowadzone są wysyłki: KASBUT ul. Wesoła 21, 42-242 Rędziny
  2. Zwracane środki zostaną przesłane przelewem na wskazne w formularzu konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon).
  3. Wysyłka towaru do klienta w ramach wymiany na inny model odbywa się na koszt kupującego.
  4. Koszt opakowania i przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

 

REKLAMACJE

 

  1. Wszystkie produkty, sprzedawane w sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością (gwarancją) sprzedawcy za zgodność towaru na warunkach wynikających z ustawy z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie przepisów kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 r. nr 141 poz.1176 z późn.Zm.).
  2. W przypadku reklamacji prosimy o przesłania reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji – wzór.
  3. Sprzedawca rozpozna sprawę w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru wraz z dokładnie sprecyzowaną przyczyną reklamacji. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji poprzez e-mail, podany podczas składania zamówienia.
  4. Gdy wymiana bądź naprawa Towaru okaże się możliwa, Sprzedawca powiadomi o tym Klienta oraz przekaże wszelkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania. W przypadku uzasadniającym zwrot ceny, należność za zakupiony przez Klienta towar zostanie zwrócona po uzyskaniu przez Sprzedawcę zwrotu towaru.
  5. Prosimy o zwracanie obuwia na adres sklepu firmowego, skąd prowadzone są wysyłki:

KASBUT ul. Wesoła 21, 42-242 Rędziny Koszt opakowania i przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

 

PRAWA AUTORSKIE

 

  1. Zdjęcia, grafiki oraz wszystkie teksty i opisy znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i własnością firmy KASBUT.
  2. Wykorzystanie materiałów ze strony www.kaduri.pl bez zgody autora dla jakichkolwiek celów jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie www.kaduri.pl i sporządzić jego wydruk.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]